Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ?

keravnos.blogspot.com

φεβρουαριος 2011(γραφτηκε)-anna karo

Να ναι η ΖΩΗ ενα αστειο;  να ναι μια πλακα του μυαλου;
οπως αυτη στον υπνο μας που ζουμε,
κι οταν ξυπνησουμε εχουμε αισθημα κενου ?
Να ναι η ζωη μια αυταπατη, ενα κρυμμενο μυστικο
να ναι ενα ονειρο μεγαλο; η μηπως ολη η ζωη ενα λεπτο ?
Να ναι απλα μια τιμωρια; να ναι ενα μαθημα ψυχης;
κι εγω μετρω τα χρονια, μα ο χρονος δεν υπαρχει εξαρχης ?
Να ναι λες ενα παιχνιδι αλουνου, κι εμεις τα πιονια;
και λαθος κινησεις να χει κανει; η μηπως τις σωστες !
η λες να ειναι ενα σωμα και εμεις τα κυτταρα μεσα σ αυτο ? 
Να ειν η ζωη μια αντανακλαση, 
αυτου που σκεφτομαι βαθεια στο νου;
και να φτιαχνω μοναχη μου ιστορια, μα οταν πεθανω;
ιδεα αυτη ποιανου?
Na ναι το σωμα μου το ρουχο, που βρηκε η ψυχη για να ντυθει;
και ηρθε να νοιωσει και ν αγγιξει αυτο που λεμε ζωη ?
Να μαι μικρος θεος, κομματι απ το Θεο, κ ηρθα ν αλλαξω κατι?
η ειμαι του Θεου παιδι και πρεπει να παλευω,
γι αυτα που ο Χριστος εχει διδαξει?
Τι ειναι η ΖΩΗ ?
Ειν η ζωη ενα μυστηριο, που θα θελα να μαθω τι και πως ..,
μα η σκεψη οδηγει σε αλλη σκεψη και παραιτουμε ! ..
..οταν πεθανω θα μαθω ετσι κι αλλιως !
Απ ολα αυτα ευχομαι μονο, κατι να υπαρχει μετα,
μετα το θανατο  να μαθω τι και πως !
Θεε μου συγχωραμε που αναρωτιεμαι, 
μα το μυαλο μου δεν μπορει,
δεν μπορει να ησυχασει ...
τι ειναι η Ζωη...???
by:anna karofillaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ..!!!