Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΚΟ....

keravnos.blogspot.com
28/01/12-anna karo


Εφιαλτη ζω...ξυπνηστε μαι..!!...ονειρο κακο...δεν μπορω να το πιστεψω...δεν μπορω θα τρελαθω.....
ο πονος ειναι μαχαιρι....που μου Καρφωσες  Βαθεια....Φυγε απ τη ζωη 

μου..δεν αξιζεις πια....φυγε απο τη σκεψη μου...βγες απο τη καρδια......
Εισαι το σκοταδι μα θελω μονο φως ..οχι αλλα δακρυα...εγω ειμουνα αλλιως.Φυγε..δεν υπαρχεις πια..ονειρο κακο...που εγω σ αγαπησα ..και μου δωσες..θυμο...θελω να γυρισω ..στον παλιο μου εαυτο.!!...........................Δεν αξιζες..που σε ειχα ..μεσα στην καρδια

 μου.....πηρες μαχαιρι..και το καρφωσες...στα αισθηματα μου....μασκα φορουσες...Θεε μου...τι ειρωνια......λαθος που πιστευα...στην αγνη φιλια....
Με ψεματα τωρα παντου...με δειχνεις ..με δικαζεις...μα για αλλη μια φορα εγω....φωναζω..δεν μ αλλαζεις !! Ειμουν ειμαι και θα ειμαι....μεσ τη ζωη σου αναμνησεις, μα δεν με γνωρισες στ αληθεια...δεν τολμησες γιατι,
γυαλια φορας ψυχη μου...που τα συνηθισες πολυ!!!....
Φευγω...ναι φευγω τωρα πια, δεν θα με παρασυρεις στην δικη σου την τροχια,
δεν κατεβαινω  αλλα σκαλια..
Αντιο φιλε μου ,αντιο,
κι αν τωρα με πονας και στην καρδια σου εχει κρυο.....αυριο θα μαι παρελθον που θα ζητας...
θα μετανοιωσεις που εριξες αγκαθια μες το δρομο....θα θελεις να γυρισεις πισω το χρονο....μα δεν θα χει πια αλλο στενο για να βρεθουμε....κλεινεις τους δρομους πια και θα χαθουμε......
Εφιαλτη ζω ξυπνηστε μαι.....ονειρο κακο........
ο πονος ειναι μαχαιρι....Ξυπναω να σωθω....!!!
                                                                    by:anna karofillaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ..!!!