Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΕΣΑΣ

keravnos.blogspot.com
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟς 2011(γραφτηκε)-anna karo


Εγω δεν ειμαι σαν εσας,  δεν ψαχνω πλουτοι και χρυσα
δεν ψαχνω Ιστοριες,  δεν ψαχνω αγαπες ψευτικες 
ουτε και φασαριες.
Εγω μιλω με την καρδια, γραμμενα ολα στα ματια
κι αν θελεις ομορφη ζωη, εδω ειναι τα παλατια.
Φυλακα αγγελο εχω εγω, μαζι του συζηταω
οτι ποθισω στη ζωη, απο κεινον το ζηταω.
Εγω δεν ειμαι σαν εσας, δεν ψαχνω δοξα και λεφτα
δεν ψαχνω ουτοπιες, δεν ψαχνω φιλους ψευτικους
ουτε και εμπειριες.
Εγω κοιτω μες την ψυχη, στα ματια σου διαβαζω
στο εδαφος γερα πατω, στ ονειρο δεν δισταζω
δεν ειμαι σαν εσας εγω, σ αλλη μερια κοιταζω
δεν ειμαι σαν εσας, φιλε μου μη μασας
εσυ αλλου κοιτας ..!!
...εγω κοιταω την ουσια....
by:anna karofillaki




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ..!!!